محل تبلیغات شما

بازرترین تمهید کورئیدا در فیلمنامه، بازی با اسامی است. به‌عنوان مثال وقتی یوری به جمع این خانواده می‌آید و آن‌ها تصمیم می‌گیرند که او را نگه دارند، نام او را لین می‌گذارند. یا حتی متوجه می‌شویم آکی نام خواهرش را روی خود گذاشته است. اوسامو در اعترافات پایانی فیلم نام دیگری داشته است. این اسامی تاکیدی بر دوگانه بودن زندگی آنهاست. یا در رویکردی دیگر، کورئیدا در چندین نما، از انعکاس تصاویر این خانواده در آینه استفاده می‌کند. گویی هر آنچه از زندگی این آدم‌ها می‌بینیم، وجه دیگری داشته است که آن را ندیده‌ایم. نمی‌دانیم کدام خانواده هویت واقعی آنهاست. خانواده‌ای که از آن بیرون آمده‌اند یا خانواده‌ای که در حال حاضر دارند؟

سه هنرمند قدیمی در یک قاب قرار می‌گیرند؛ رابرت دنیرو با مورگان فریمن و تامی لی جونز در «مسیر بازگشت»

نقد فیلم Shoplifters- دزدان فروشگاه / بخش سوم

نقد فیلم Shoplifters- دزدان فروشگاه / بخش دوم

خانواده ,فیلم ,داشته ,آنهاست ,خانواده‌ای ,زندگی ,دیگری داشته ,خانواده‌ای که ,او را ,داشته است ,این خانواده

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

باید بنویسم